onsdag 24 november 2021

Tuff period




 Den här veckan som har varit, har varit riktigt jobbig.
Jag känner mig ändå stolt som har tagit mig igenom den så pass bra och Robin dessutom.

Jag har fört allt det som händer i en egen privat dagbok. Så även om jag inte skriver av mig här,
så kan jag skriva ner min tankar och historier där. För skrift har alltid varit en del av min terapi-hjälpmedel. Jag har lättare att hantera och greppa saker om jag får skriva ner det, och sen
läsa igenom det flera gånger. Ibland känns det lättare också när man gör det där även andra kan
läsa det. Men detta håller jag lite för mig själv tills vidare.


Idag är jag i alla fall ledig efter gårdagens jobbigheter. Hade tänkt gå en långpromenad med 
Glenn och Paxa men kom bara en bit och så började jag känna mig lite dålig. Typ yrslig och
supertrött. Hade dessutom tänkt åka en sväng för att fotografera lite porträtt för lite roliga
redigeringar, men den tanken gav jag upp i samma veva som det inte gick som jag ville med
promenaden. Däremot tog jag fram kameran hemma i stället och fotograferade det ni se i inlägget.
Två bilder som jag lagt ihop. Den är inte hundraprocentig, men jag tänker att träning ge färdighet.
Sen var det länge sen jag höll på med redigering nu. Tänkte försöka ändra på det.
Har några idéer på vad jag vill göra. Hoppas på att jag kan ta tag i det bara. 

Hoppas ni mår bra... Snart är det jul. Det är ju kul :)


Inga kommentarer: