lördag 31 augusti 2019

Lagfart


Igår fick jag brevet som talade om att tomt/lagfart står på oss. Vilken härlig känsla!
Nu är det bara till att fokusera mot målet, oj vad det närmar sig.
Jag har gjort mitt sjätte morgonpass på raken nu och skulle egentligen gå och lägga mig innan
kvällspasset... Men så kom jag på att jag ville skriva ner just den första meningen.
Bara för att verkligen förstå att det hänt.
- Det händer!

Nog för att det är ett år kvar nu garanterat innan huset står där, vi står där.
Men ändå, vi är mycket närmre nu än för ett år sen.
Det är liksom... greppbart?

Jag är supertrött som sagt, och det med rätta, och inte blir man piggare av att tänka på allt hårt
arbete som återstår det här året. Men jag är nöjd, jag är verkligen det.
"En dag i taget" är ett måtto som jag slaviskt följt genom hela det här året, hittills.
Inget måtto har någonsin fått mig att truga på så som det. Vilket får mig att faktiskt njuta lite
även om kroppen skriker. Det finns ett litet slut på allt, till och med för mina fötter som sen början
av sommaren har skrikit av smärta... i och för sig gör dom det fortfarande, men ni förstår vad
jag menar.

Bjuder på lite bilder ifrån häromdagen.



Inga kommentarer: