torsdag 15 november 2018

Önskelista till jul

Tydligen är det dags att skriva sin önskelista för denna jul.

Förutom att jag önskar mig en frisk och glad familj, så kan jag väl önska mig
något litet som ändå går att bestämma själv över.

I år önskar jag mig presentkort på IKEA.
Har önskat mig dessa sänbord väldigt länge. Skulle vara så skönt att bli av med
Robins alla jakttidningar som ligger och ser skräpiga ut på hans sida.
Skönt med lådor också.

1. Ett 10 gångers kort till simhallen
2. Vår kokbok
3...Kanske en till mugg ifrån LottaoMary. Dom är ju så goa att dricka ur.
4. Fler assietter av designen Mon amie hade också varit roligt.
5. En dubbelbur till hundarna att ha i bilen


Ja det finns alldeles för mycket som man önskar sig när man börjar fundera.
Det är inte bra.

Inga kommentarer: