lördag 24 november 2018

Pyssla

Idag är jag ledig och jag har haft det jättelugnt.
Kollade klart på hela New girl serien har jag gjort, och tittat på filmen Christmas cronicals på Netflix.
Efter det var jag på gång att börja titta vidare på netflix men då kom jag på att jag ville pyssla.
Köpte mig en egen "Padda" i måndags och fick hem mitt fodral till den i torsdags.
Hur söt som helst!
Det bästa var att det fanns en liten plastficka inuti fodralet och då kom jag på att jag skulle
printa en bild att placera där. Sen blev det även lite annat experimenterande med min printer.
Så jag gjorde mig även två bokmärken.

Robin kom precis hem nu så det är dags för oss att packa.
Ikväll ska vi hem till hans mormor för att gå på missionsauktion i deras by.
En tradition sedan länge. I morgon kommer dagen jag har väntat på så länge,
och som Malin och jag har planerat sen två veckor tillbaka. Egentligen sedan jag fyllde år
men då var det en annan bio vi ville gå på tillsammans.
Vi ska nämligen på uppföljaren av Magiska vidunder och äta på Pinchos innan.
Lyckades faktiskt få med mig Robin utan att muta eller tvinga honom. 
Han ville följa med bara för att det inte bara dög att äta mat.
Min kompromiss var att han kunde följa med att äta och sen åka hem om han ville.
(han gillar nämligen inte filmer som inte är "verkliga" eller realistiska).
Nä, då säger han att han inte bara följer med för att äta och sen åker hem, utan det var
självklart att han skulle se på bion också. Jag blev jättepaff och överlycklig på samma gång.
Så nu ska vi äta "parmiddag" och eftersom jag hade lovat min syster att bjuda henne på bio och
middag på pinchos så ska även hon med. Mina föräldrar skulle komma in till bion senare.

Så det kommer bli en alldeles underbar dag med folk jag tycker om.

Sen återgår vi till en ny vecka med jobb. 
Nä just det.... jag skulle packa... måste dra!








Inga kommentarer: