torsdag 8 november 2018

En dimmig dag


Idag har det varit otroligt dimmigt hela dagen. Väldigt tråkigt men ändå häftigt.
Avslutade dagens arbetspass med att ta Dalton och Paxa på en promenad innan vi begav oss
hemåt. Är egentligen superduper- trött men ändå så var jag tvungen att titta på sista avsnittet
av The chilling adventures of Sabrina. Alltså vilket mörkt avslut på det avsnittet!
Jag hoppas verkligen att det kommer fler avsnitt så småningom.
Nu blir det till att återgå en stund med New girl på netflix. Ta fram min lite gladare sida igen vill
säga.

Igår kväll lyckades Robin hjälpa mig att fixa fotoprintern. Egentligen hade jag gjort rätt hela
tiden från början bara att jag hängde upp mig på att det stod att min mobil inte hade tillgång till
internet när jag skulle koppla upp den med printern.
Jag gav ju aldrig mig själv iden att försöka printa ut något trots att det stod så på mobilen.
Det visade sig nämligen att det bara var så enkelt. Ibland tänker man lite för mycket eller rättare
sagt, tror lite väl mycket på orden.
Nu har jag lekt fram med fyra/fem bilder och jag älskar att se hur printern jobbar.
Världens bästa leksak just nu XD

nä, nu ska jag nog allt ta tag i att laga mat. Carbonara blir det.
Haj haj


Inga kommentarer: