lördag 8 september 2018

Lördagsmys

Denna morgonen har jag styrt med en del och bara tagit det mysigt lugnt.
Jag har bakat ut mina nattjästa frallor, lagat mig bananpannkakor till frukost, redigerat
en hel drös med bröllopsbilder och samtidigt pratat med Fia, i hela 1 timme och 17 minuter!
Min sociala dos är egentligen redan full för idag, men eftersom man behöver träna på det
så kommer jag även fortsätta med det senare idag när jag ska träffa Elin och Malin, hihi.
Jag kommer typ vara borta i huvudet ikväll, säkerligen också ha träningsvärk i kinderna.

Nu ska jag gå en liten kort promenad med dom tre hundar jag har kvar hemma.
Sen blir det nog dags till att börja göra sig i ordning och packa ihop allt jag ska ha med mig.
Åh, vad jag har sett fram emot den här dagen!
Berättar mer i morgon, kanske ^^


Mina nattjästa frallor får även jäsa på morgonen

Blev frukost i köket vilket inte är vanligt för en lördag

Men det var för att jag lyssnade på creepypodden och vaktade frallor.
Min frukost bestående av bananpannkaka på banan, ägg , och lite yoghurt (o,5%)
plus yoghurt och blåbär som topping består endast av 1 points.
Så nu kan det "lönnas" i eftermiddag.

Inga kommentarer: