onsdag 1 augusti 2018

Tiden den springer iväg


En evighet sen sist jag bloggade.
Värmen har mer eller mindre slagit ut hela ens system när man väl kommer hem.
Man orkar inget annat än att bara ligga och låta sig plågas efter jobbet.
Är ändå förvånad över hur bra det gå under arbetstid. Visst man svettas som en
häst men det är ändå inte helt olidligt. Tills man kommer hem vill säga.

Vad har då hänt sen sist?

Jag har varit på Möhippa, jobbat, badat en hel del, ätit en del glass och varit så rastlös.
I morgon ska vi alla fall till Nordea för att prata eventuellt bolån/boendekredit hos dom.
Det är ju viktigt att jämföra bankerna. Vi har fått en hel del tips på att just Nordea ska vara bättre
när man ska bygga hus. Tänkte att vi skulle ta reda på det.
Dessutom ska vi boka tid hos Smålandsvillan, jag som har varit emot det tidigare ska nu ge det
en chans. Ska bli spännande att se hur pass prisskillnaden blir.

Ikväll har jag varit så rastlös, men eftersom jag är hundvakt åt våra egna hundar så kan man
inte göra så mycket. Vi vill inte lämna dom allt för mycket utomhus i denna värme.
Utan försöker vara så mycket vi kan hos dom, så att vi ser att dom mår bra.

Inga kommentarer: