söndag 5 augusti 2018

Bröllop och så Mimmo

Mötet i torsdags gick väldigt bra, och nu är det helt enkelt bara till att bestämma sig för
vilket bolag/hustillverkare vi vill ha.

Den här helgen har varit rätt mysig på många olika vis.
Igår morse satt jag framför datorn större delen av förmiddagen för att bli klar med Malins
möhippebilder innan hon kom och hämtade dom. Hon hade med sig Elin som också fick lite bilder.
Eftersom jag är den vän jag är lyckades jag "övertala" dom att stanna på fika. Så mycket till
övertalning var det inte. Som tur hade vi lite kladdkakor i frysen, så en sådan tinade jag upp 
väldigt snabbt. Dom blev nog kvar i över en timme, och vi pratade om allt mellan himmel och
jord. Mest om den stundande bröllopet.... självklart. Ser så framemot det! 
Älskar bröllop

Tillslut begav dom sig iväg dit dom skulle från början. 
Jag gjorde mig snabbt i ordning för att åka iväg till en kär gammal klasskompis.
Hon skulle nämligen gifta sig med sin älskade i deras trädgård, och hon ville ha lite hjälp med
detalj, mingel och vigselbilder. Vilket jag så klart inte hade tackade nej till.
Innan det stannade jag på köpstaden för att köpa mig en matchande väska till min outfit
som jag ska nästa helg. Det är nog första gången jag verkligen gå in för en outfit så som jag gör
inför detta bröllop. Jag ska till och med till min kusin på fredag för att klippa mig, dagen innan
Malins och Daniels bröllop. Jag har i för sig inte klippt mig på över ett år, så det var ändå dags.

I alla fall kom jag hem till S och M och dom hade ju en alldeles underbar trädgård med
en massa utsmyckningar och trevliga gäster. Brudparet var hur fina som helst, och ja, en annan
kunde ju inte vara annat än lycklig över att få vara där med dom. 
Jag får så mycket inspiration efter att ha varit på bröllop, framför allt hos dom jag känner.
Det är som alla känslor smittar av sig en sådan dag.

Idag ska jag försöka gå över lite utav bilderna, baka lite nytt att ha i frysen och bara mysa.
Dagens bilder fick bli på Mimmo, M som i marodören. Hon har tydligen börjat knapra på
hundarnas soffa. Inte så imponerande måste jag säga. Till hennes försvar så är hon i alla fall
söt.



Inga kommentarer: