tisdag 14 augusti 2018

Nervös


Jag är så nervös ikväll.....
I morgon ska jag nämligen åka uppåt landet med pappa för att kolla på en bil, eventuellt två bilar.
Det kan sluta med att jag är lite fattigare. Pappa retar mig för att jag har separationsångest ifrån
mina pengar. Vadå, det är ju mycket pengar och man vill ju göra så många rätt som möjligt.
Han tycker i alla fall att jag är väldigt rolig. Det dyraste jag har köpt var liksom min Golf och det
var för snart 10 år sen.

Jag tänker också att om jag klarar denna tröskel kanske jag kan klara nästa steg bättre,
det vill säga att skaffa hus. Tänker att det kanske funkar likadant som det gör för dom som
tatuerar eller piercar sig. Att man liksom får merbegär på något vis. Kanske en dålig jämförelse
i för sig, men jag hoppas ni förstår vad jag menar.

I vilket fall så kunde jag knappt sova i natt på grund av detta och många andra saker.
Känns som att detta börjar bli rutin att inte sova ordentligt.
Jag hoppas såklart att ett bekymmer i mitt huvud kommer att vara ur vägen i morgon, även om
det känns väldigt otäckt just nu. Jag kommer säkerligen inte ångra mig efteråt.... Hoppas jag.

Nu ska jag följa med min kära på en liten runda på domänerna.
Ha det bäst mina vänner!


Inga kommentarer: