fredag 13 april 2018

HUrra hurra

Denna vecka har varit omtumlande....
Haft en tik i höglöp som driver mig vansinnig vilket driver hanhundarna till
vansinne. Vilket påfrestar både mitt humör och sömn.
Det har verkligen inte varit roligt.... Som tur kom Robin hem igår kväll bara så där.
Vilket gjorde att jag i natt har kunnat koppla av lite mer än tidigare.

Den här veckan har vi också haft en arla-kontrollant ut för att godkänna våran
gård och påpeka brister. Vi hade jättefina och rena djur tyckte han. Vilket gör
mitt hjärta lite lycklig. Så mycket kärlek som jag har gett korna det senaste halvåret.
Det fanns några brister. Enkla att fixa så dom är redan åtgärdade.

Vi har också fått det annonserat att kollegan väntar barn! Wow liksom!
Det var egentligen väntat, och jag hade mina misstankar, men jag är inte den att 
döma i förväg. Så jäkla vad man är nervös för hennes skull nu.
Har aldrig följt en graviditet (människor) på så nära håll och är rädd att jag kanske 
blir avskräckt. Hua.

I vilket fall som helst.
Idag vägde jag in mig igen. -1,1 kg denna vecka. Vilket betyder 64,6 kg.
Det trodde jag verkligen inte. Är väldigt nöjd, trots att jag var dum och åt godis i förgår.
Idag ska pappa och jag åka och kolla på en bil för skoj skull.
Spännande! 

Inga kommentarer: