söndag 15 april 2018

Fullsmockad helg


Den här helgen har det hänt en hel del, och jag vet helt ärligt inte hur jag lyckats få ihop det.
Igår umgicks jag med några av mina kära vänner från hebo-tiden.
Magnus och Oskar, plus Oskars sambos bror. Hur trevligt som helst. Så skönt att få skratta
så mycket som jag gjorde igår. Dessa grabbar tillsammans är en ren komedi.
Att killar kunde ha så vild fantasi har jag aldrig varit med om. Tack grabbar!
Vi åt lunch på Thai silk, hjälpte Magnus att hitta en vår/sommarjacka och tog sedan en fika
på Fiesta. Jag lyckades faktiskt vara så duktig att jag stod emot att köpa en godsak på fiesta.
Åt ju trots allt efterrätts-buffe på thai silk. Jag nöjde mig helt enkelt med te.

Vi lämnade av Mange på tåget och gick sedan mot Oskars kvarter. Fick hänga med upp för att
se hur han bodde i lägenheten. Så jäkla tjusigt allså! Det var som att gå in i en inredningstidning.
Lite avis blide man ju. Vi lyssnade på musik och pratade sen var jag tvungen att åka hemåt,
till hundarna och för att hinna umgås med Robin något.

Jag är så tacksam över att ha så många fina vänner. Det är ofta jag skulle vilja slänga ur mig
vad jag känner för er. Utan er skulle jag inte vara den samma.

Inga kommentarer: