fredag 23 februari 2018

Sportväskan


Jag skulle fotografera lite som sagt, hinner inte ta så många bilder fören Iphonen dör.
Nyladdad men köldskadad uppenbarligen. Försökte starta upp den och den gick igång, men den dog
lika fort som den vaknade till liv. Jaha, inte så mycket att göra. Fick nöja med dom bilderna jag fick
helt enkelt. Jäkla Iphone.... tål inte kyla och nu funkar den minsann utan problem. Suck.

Var sedan på Kupan och kollade lite på jackorna men kom fram till att det var inget för mig.
Stack iväg till Bil elfirman och skaffade en glödlampa till mitt ena bakljus, men då visade det
sig att lampan helt plötsligt lös som den skulle. Det har den inte gjort på evigheter!
Han hjälpte mig ändå byta ut glödlampan och så var ett gammalt i- landsproblem fixat.

Nu ska jag äntligen ta lite "lunch". Kanske sätta mig under en varm filt och kolla på film.
Ikväll ska vi fira min kära farfar som fyller hela 88 år. Smörgåstårta har jag hört att det ska bli.
Kommer vara less på smörgåstårta efter dom närmsta 7 dagarna. Smörgåstårta på årsmötet på
tisdag och smörgåstårta på onsdag när en jaktkompis till Robin fyller år.
Vilken kommer vara godast må tro?


Inga kommentarer: