torsdag 1 februari 2018

Detaljfoto


Det var väldigt länge sen jag ägnade mig mycket åt detaljfoto, och framför allt i svartvitt.
Så jag redigerade en bild ifrån semestern där jag faktiskt tog en detaljbild.
Kanske inte är den snyggaste bilden, men något annat än självporträtt.

I morgon ska jag åka in med Robins hund Becca till veterinären för en liten hälsoundersökning.
Av den anledningen har jag gjort så att jag ska ha mjölkpass själv för att jag ska kunna hinna
med det. Att mjölka ett helt pass själv var länge sen och jag är lite orolig.
Inte över att mjölka själv egentligen, men att jag kanske inte vaknar.....
Jag har sovit dåligt nu denna vecka som har varit och inte känt mig så pigg alltid.
Varit yr stundvis och stel i hela kroppen.
Det är inte riktigt likt mig. Troligtvis oroar jag mig i onödan, för att vara vaken när jag ska gå
upp tidigt har jag sällan problem med. Det lär troligtvis vara så illa att jag kommer vakna flera gånger
i natt och bara ligga och vänta på att klockan ska ringa. Det är liksom mitt signum.

I helgen ska jag annars ta det lite lugnt. Vara med och jaga på lördag, försöka börja på ett nytt
syprojekt och träna på söndag.

Nu är det läggdags. Kram på er!

Inga kommentarer: