måndag 4 september 2017

Ny vecka nya tag


Förra veckans i-landsproblem är nog mer eller mindre löst nu.
Det får nog allt blir den nya 6D:n. Även om jag fortfarande velar så lutar det ändå starkast åt
det hållet. Får väl se när jag tar modet att beställa hem den bara.

I helgen var jag äntligen lite ledig igen. Kändes väldigt märkligt.
Vi var på våra vänners barndop och tittade även in i deras nybyggda hus, som dom så duktigt
har byggt mer eller mindre själva. Är så imponerad över dom.

Söndagen åkte vi iväg på kuljaktstig där jag slutade 3 av 9 deltagande damer. Var väl rätt nöjd över
mina resultat. Även om det smög in två helt onödiga boomar. Dom måste tränas bort,
men det säger jag varje år och inte hinner jag med det i alla fall.
Nu taggar jag upp inför nästa kuljaktstig som vi kommer att åka på om några veckor.
Var flera år sen jag sköt på den jaktstigen sist, ska bli väldigt spännande.

Den här veckan börjar volleybollen igen, och jag är inte alls taggad.
Idag hoppade jag över första träningen för att den är för sent på kvällen. Satsar igen
på onsdag. Nu ska jag sätta mig i soffan och umgås med min kära.
Ha det bäst vänner!

Inga kommentarer: