måndag 18 september 2017

Ångest!


Jag vet i tusan hur jag ska lösa mina i-landsproblem.
Jag velar ju hela tiden. Japp, det är återigen om kameran, det har även tillkommit en ny
och det är om man ska köpa sig en ny bil.
Detta velande och tuffa beslut får mig att glömma att fokusera på andra kanske viktigare saker.
Kommer inte på några just nu, mer än att försöka dra ner på mobilsurfandet, vilket
är helt praktiskt taget omöjligt när man hela tiden måste kolla efter bilar eller kameror och vela hit
och vela dit.

5 saker jag googlat mest på denna månad

1. Canon eos 6D mark II
2. Canon eos 6D
3. Bygga hus
4. Blocket
5. Muminmuggar

Medans det finns människor som bara hoppar huvudstupa in i nya möjligheter,
köper saker hit och dit. Tänker sen.
Ja, medans dessa faktiskt lever lite i livet och lär sig misstag. Under tiden dessa gör det,
så står jag fortfarande och trampar på min lilla fläck som tycks bli allt djupare och djupare ju
mer jag trampar och velar.
Jag är rätt klok i huvudet egentligen, jag vet ju att vissa saker är bara till att köra på.
Men sen kommer man på sig själv med att bli lite skrämd av det okända, det man inget vet,
så kallade förändringar. Är det något jag hatar och älskar så är det väl förändringar.
Gu, så jobbigt att behöva börja om från början.

Ja, jag ville bara berätta det.

Inga kommentarer: