lördag 26 augusti 2017

JObbhelg igen


Vad fort denna sommar har sprungit iväg.
Känner att jag inte har hunnit med någonting knappt. Jag har inte tagit ett dopp i sundet/havet/sjön.
Jag har inte ätit mjukglass i hamnen, jag har inte haft semester och jag har framför allt inte
bara tagit det lugnt.
Som tur har man i alla fall hunnit träffa lite vänner till och från.
Grillat en hel del har vi ändå hunnit med att göra. Fast jag tror ändå att vi grillade mer förra året. hmmm

Nu har jag jobbhelg igen, andra helgen på raken.
Var lite orolig igår kväll när jag knappt orkade gå med mina ömma ben.
Dom var så trötta. Idag känns det ändå lite bättre. Får hoppas det håller sig så.

Annars denna helg ska jag skjuta KM på älgen. Åka på "kräftskiva" och förhoppningsvis
hinna med att sova lite där emellan mjölkpass och aktiviteter.
I natt blev det inte så mycket sömn kan jag säga. Lär straffa sig

Inga kommentarer: