torsdag 18 maj 2017

Lite update


Förra lördagen efter koutsläppet, åkte jag för att fotografera min kära vän Bine.
Då var det evigheter sen sist jag fotograferade porträtt och så mycket på en och samma gång.
Jag var väldigt orolig eftersom ljuset var väldigt skarpt just den där dagen.
Vi försökte hålla oss i skuggan och med hennes ansikte ifrån solen, allt för att hon skulle slippa
kisa, och att jag inte skulle få hårda skuggor i hennes ansikte.
Vilket gick helt galant om ni frågar mig. Är väldigt nöjd.
Allra bäst var så klart att få träffa Bine. Vi hörs inte så ofta, men vi vet att vi har varandra.
Det senaste året har så klart varit mycket barnsnack oss emellan. En är ju lite nyfiken.
Hon är nog ändå den som har fått mig att känna mindre stressad över detta.
När det typ ploppar upp gravidmagar överallt på ens facebook/insta, ja då kommer hon med kloka
ord. Som man så klart redan vet, men som ändå är skönt att få höra från en vän som har ett barn
och väntar ett till.

Att skapa barn är i för sig min vardag, även om dom alla har fyra ben, svans och säger MU.

2 kommentarer:

Sabine sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sabine sa...

❤️❤️