onsdag 19 april 2017

Nu är det vår



Nu är det vår mellan snöflingorna.
Jag tog faktiskt fram rakhyveln för att rensa benen härromdagen ifrån
höstens och vinterns isolering. Det är om något är ett vårtecken i min värld.

Beställde till och med nya klänningar från Zalando i fredags,
fick dom idag på posten. Dessvärre var den klänningen jag var mest intresserad utav
i fel färg. Den såg orange ut på bilderna men var i verkligheten mer kolabrun.
Lite fel färg för min del. Dom andra klänningarna satt bra men inte på mig.
Så tyvärr får paketet gå tillbaka redan ikväll. Som tur är det inget avancerat att returnera.
Får bara hoppas att pengarna hittar tillbaka till kontot. Tror inte det ska va några problem.

På fredag ska vi bontjejer ut på stan och umgås. Få se om jag hittar något vårfint då.
Vi ska dessutom äta på Pinchos och sen avsluta kvällen med att kolla på
Guardians of the galaxy hemma i min och Robins soffa. Ser verkligen fram emot lite
tjejhäng.

Känner mig lite trött och hängig nu efter att vi har varit iväg och handlat,
men måste ändå sticka iväg på kvällens träning. Idag ska vi ju kanske spela mot
killarna.
- Det om något får man ju bara inte missa!

Inga kommentarer: