måndag 9 januari 2017

Fika

Efter att ha jobbat två helger i rad och jobbat 15 dagar i rad, så gjorde jag bara idag seminationen.
Sen dess har jag suttit framför datorn och laborerat med lite nya syprojekt.
Jag har med andra ord suttit och kollat lite tyg på nätet. Skissat på lite idéer.
Har ännu inte beställt, det tar liksom emot. Kommer jag att sy detta nu? Kommer det bli bra?
Tänk om jag glömmer något?
Det vore ju bättre om jag hade haft en provdocka... osv osv. 

Jag vill lära mig att sy, punkt, Men jag är ju så rädd för att misslyckas ibland.
Sen har man blivit så sparsam av sig att man tänker alldeles för många gånger innan man gör  
något. Jag har dock bestämt mig att jag ska beställa tyger, men jag har så många idéer.
Tänkte att jag kan dela med mig några av dom i veckan.

Efter att ha suttit och kollat ett tag på datorn så åkte mina föräldrar och jag till Gårdby för att
fika. Ett bra tag sen sist..



Här landar vi vid vårat bord


Pappa mumsar på några kvistar


Jag åt min morotskaka och drack min varma choklad med gottis i.


Sen när vi hade suttit ett tag och pappa började somna, ja då var det dags att gå,
men vilka kom då om inte Elin och hennes mamma. Så vi blev kvar en timme till.

Inga kommentarer: