torsdag 26 januari 2017

Bara en massa fika 2017

Idag har jag fått vara lite ledig. Tog chansen och låg kvar i sängen fram till klockan 8.30.
Då gick jag upp och tog frukost. Efter ett tag så kunde jag inte vänta, utan jag ringde till pappa
för att kolla hur det gick med att titta efter brunster.
Då fick jag veta att det var några stycken att seminera. Så jag tog tillfället i akt att jogga hem
till gården med Paxa. På så sätt slapp jag skämmas om jag tog det allt för lugnt på min lediga dag.
Jag seminerade 4 stycken och lyckades övertala Elin att följa med mig in till stan efter hennes pass.
Därefter joggade jag mina 1500 meter hem igen.

Efter att Elin hade slutat kom hon hem och lånade lite kläder av mig, sen drog vi in till stan.
Jag var nämligen lite nyfiken på den nya Escada parfymen och hade sett att den var på
kampanj på Åhlens. Innan det tog vi den obligatoriska fikat på Kullzénska.
Som alltid är trevligt och gott.

Fulladdade och redo intog vi först Kicks bara för att titta lite och jämföra.
Sen gick vi till Åhlens. Tyvärr var parfymen slut där, så jag beställde den ifrån deras nätbutik.
(hoppas den inte har hunnit ta slut där också bara). Köpte bodylotion och sen styrde vi skutan till
Modehuset. Väl inne på modehuset börjar man alltid på Cubus.
Jag köpte en kofta där för några veckor sen, och då hade jag haft jättesvårt att bestämma mig för vilken färg jag ville ha. 
Det slutade med att jag köpte den gröna och hängde tillbaka den roströda.

Idag fanns alla färgerna på koftan på rean för bara 149 kr (ordinarie 299 kr) dessutom var det
ta 3 betala för 2.
Så jag köpte faktiskt även den roströda och marinblåa, plus en gosig munkjacka för 298 kr.
Vilket fynd liksom! Nu blir det till att hålla hårt i plånboken igen.
Elin blev kvar inne i stan med sin mamma och jag begav mig hem.

Ska se till att få i mig lite mat i magen nu. Sen lägger jag nog mig bestämt i soffan.
kram på er!

Till Elin,...
Ha inte allt för roligt i mina favoritkängor, vill ha dom hela hem. ;)
hehehe ^^







Inga kommentarer: