tisdag 8 november 2016

Lugnt och skönt


Det har varit så lugnt här hemma idag.
Jag har inte känt behov av att göra något särskilt utan har suttit i soffan framför tv:en.
Målat om mina naglar är väl typ allt vad jag har gjort. Blev inte jättenöjd över resultatet
då min top coat har börjat blir svårapplicerad. Ska nog se till att köpa en ny flaska till helgen.
Kvällens färg blev " Is Mai Tai crooked?"- OPI.

Som vanligt när jag har latat mig i soffan, så kommer jag på en massa idéer strax innan jag
ska gå och lägga mig. Som ikväll t.ex, jag går ut med hundarna och ser det otroliga ljuset ifrån
byns gatlampor. Var ju bara tvungen att testa att fånga det på bild.
Vilket resulterade i att jag bara var tvungen att starta upp datorn för att leka med bilderna.

Nu äntligen ska jag slänga mig i sängs. Men först ska jag ringa till min andra hälft som
sitter i skogen och jobbar. Den stackaren.

Inga kommentarer: