tisdag 16 augusti 2016

Blåbärsplockning

Igår var vi och plockade blåbär tillsammans med Elin.
Det är nog på sluttampen nu med blåbären. Många skrumpna och små.
Fast jag fick nog ihop nära 2 liter i alla fall. Fast det såg ut mer som 3 liter.
Har i för sig inte måttat det exakt. Lite bilder tog jag efter blåbärsplockningen.
Provar dessutom en ny redigeringsstil. Jag har ju ingen direkt typisk redigeringsstil för
just mina bilder. Önskar att jag hade haft det. Något som skriker....
- DET DÄR ÄR THERESES BILDER!

Jag har en förmåga att alltid redigera bilder efter hur jag tycker det passar.
Någon som kan säga vad som är typiskt för mina bilder?
En annan är ju lite hemmablind eller vad man ska säga.

Efter blåbärsplockningen stack Elin hemåt och vi drog upp till fyren.
Mer bilder om det kommer senare.

Nu ska jag fortsätta rensa blåbär och sen göra mig i ordning för att åka till stan med mamma.
Jag ska till IKEA och köpa ny mattallrikar. Robin hade sönder 2 stycken häromdagen.
Så nu har vi bara 4 tallrikar. Känns lite klent om du frågar mig. 
ha det bäst!






Inga kommentarer: