onsdag 4 maj 2016

Jordig från topp till tå

Bild tagen i år på Gran Canaria- Puerto rico

Då så, då var förhoppningsvis stenplockningen avklarat för den här våren.
Om pappa inte ångrar sig eller kommer på någon vi har missat.
Solen har stekt idag medans vi gick genom åkrarna. Mamma tyckte att jag såg röd ut och
tyckte att jag skulle ha på mig Elins tjocktröja.
Kan säga att det blev absoluuuut inte varmare. *Blink blink*
Solen tog nog rätt bra i ansiktet. Känner mig lite solkysst, mer än nödvändigt.

Väntar på att vattnet ska bli duschbart. Är alldeles jordig i ansiktet och på kroppen.
Jag blev visst ledig i morgon också. Så både torsdag och fredag. Känns rätt härligt faktiskt.
Dessutom är Robin ledig också. Kan inte bli bättre!
Ska försöka fotografera lite då. Har kommit in i en mattredigerad period.
Håller på att ladda för fullt inför sommarens bravader, i fotoväg.

Nu ska jag dammsuga lite innan jag hoppar i badet.
Ha en underbar dag!

Inga kommentarer: