onsdag 5 augusti 2015

Planera framtiden


Fotograferade ett bröllop i lördags. Blev så himlans nöjd med resultatet.

I vilket fall som helst var det fullrulle hela lördagen, och efter den dagen satte jag min kära
sambo på prov. Jag berättade hur jag ville ha mitt bröllop. Ett bröllop med god mat tillsammans med alla våra nära och kära. Fina bilder, det är mycket viktigt. Tårta/dessert som räcker mer än till alla.
Lekar och sen till den grand finale (trumvirvel)... ett fart fyllt band.
Jag tänker lite åt folkmusik hållet blandat med rockabilly eller rock. Ja något i den stilen.
Jag vill skapa en lokal jordbävning av glädje och skratt.
Troligtvis kommer jag dansa skorna av mig.

Robin: Nu ska vi nog lugna ner oss. Vi ska väl inte gifta oss än? (halvt nervös).
(Efter en stund)
Jag: Vi kanske ska börja spara ihop lite till vårt framtida bröllop. (lite halvt allvar halvt på skämt)

Nej, vi ska inte gifta oss. Vi är fortfarande i stadiet att komma underfund med om vi gillar varandra
eller inte. Har inte kommit på det nu efter 7 år (snart). Haha. Det är inte så bråttom för våran del.
Men jag är ju sån som gillar att fundera och planera.

Inga kommentarer: