fredag 7 augusti 2015

Kärlek till er

Det är sällan man säger "jag älskar dig" till sina närmsta. Vet inte varför det blir så.
Jag har lättare att säga det till min sambo än till någon annan. Jag har lättare att beröra min
sambo än någon annan. Trots att en kram är så behövlig för oss alla och är ingen farlig handling.
Så varför är vi rädda att släppa in dessa känslor, eller att dela med dom?

För min del handlar det om att jag inte vill bli misstolkad. Jag har aldrig varit kramig och gosig mot
mina tjejkompisar, konstigt nog är det lättare att krama en killkompis. Varför?

I vilket fall som helst. Min syster är ett riktigt kram monster, och jag älskar henne väldigt 
mycket. Jag tycker om att skämma bort min syster med fika och tröjor. Lika så tycker jag om
att ge till min mamma. Pappa försöker jag alltid att finns för och uppmuntra. Brorsan älskar
jag också fast att han kan vara rätt lat. Men hans humor när han är på det humöret, den är underbar!
Vi alla har fel och brister och även om jag aldrig skulle säga det rakt ut..... 
Så älskar jag er.

Likadant är det med mina närmsta vänner.
Ni betyder så otroligt mycket. Så jag sänder er alla en varm, färgglad cyberkram.


(bjuder på lite bilder på min fina syster)





Inga kommentarer: