torsdag 27 augusti 2015

Ledig


Eftersom det kommer bli en intensiv slut på den här veckan, så fick jag idag vara ledig.
I morgon blir det morgonpass själv, på lördag morgon får jag hjälp med mjölkningen av
våran förra dräng. Han var så snäll och ställde upp på så här kort varsel. Sen tar jag två pass själv
för att sen avsluta söndagen med Elin. Rörigt värre, så blir det när man dessutom har en
tjejkväll planerad sen över en månad. Där av fick Elin ledigt mesta dels av helgen.

Har idag fotograferat bland kvigorna som går på bete. Det gjorde jag i sammanband med att
pappa skulle stödfodra dom. Det är ju så torrt och tråkigt ute nu, och djuren blev jätteglada
när dom nu slapp leta efter maten.

Nu har jag bakat kaka och ska väl fika lite tro jag. Sen blir det en film och efter det sängen.
Kram på er.
Den här donnan kom för att hälsa på mig.

För att få en bra bild med alla djuren med, så lyfte pappa upp mig i skopan.

En bild från lätt fågelperspektiv.

Inga kommentarer: