fredag 28 augusti 2015

Härlig dag


Idag efter att ha jobbat morgonpass och allt det där nödvändiga....
Så fick jag umgås med min käre och en av mina "äldsta" vänner, Heddan.
Hon är en stjärna i många avseenden och orsaken till att jag upptäckte muminmuggarna.
Dessutom har hon efter alla julklappar, fått mig att tillslut börja dricka te.
Först ett tesett med te och tesil, till att sen nästa jul ge mig min första muminmugg.

Nu kan vi tillsammans dricka te och njuta av varandras sällskap. Dessutom med varsin
muminmugg. Tack vännen för att du finns. Oavsett när vi sågs sist, så hittar vi alltid
tillbaka där vi slutade.

Nu ska jag efter hämtat och ätit kinamat med sambon... ta och borsta tänder och göra mig
i ordning för natten. I morgon väntar ännu en jobbdag, som sen ska avslutas med tjejkväll.
God natt på er!


Bild tagen av min sambo Robin.

Inga kommentarer: