söndag 30 augusti 2015

Hektisk helg


Nu är den här jobbhelgen över för min del. För den här gången.
Det blir inte alltid som man har tänkt sig. Vi löste det på allra bästa sätt.
Fick hjälp av förra drängen med lördagsmorgonen, sen hade jag både kvällspasset och
dagens morgonpass, ensam. Elin var och hjälpte mig med kalvarna och efterarbetet.
Har inte haft någon semin i helgen, så det har ju varit rätt lugnt, och inget tekniskt (än så länge)
som har krånglat för oss. Att det inte har varit någon semin känns nästan lite oroväckande.
Så brukar det inte vara. Det känns som om det är något jag har missat. Det gör man så klart
ibland, men att inte ha haft en enda seminering på 3 dagar känns inte normalt.

Nu har Elin det sista passet själv. Jag och Robin har varit uppe på skjutbanan och skjutit in
min studsare. Den här veckan får det bli hårdträning inför helgens kommande kultävling.
Hoppas jag får tid till att bara.

Nu ska jag gå och vila mig i soffan. Huvudet är ute och flyger känns det som.
Hoppas ni har haft en bra helg. Kram!

Inga kommentarer: