söndag 30 augusti 2015

Jag fem år tillbaka

Fick för mig att bjuda lite på mig själv.
Så jag tänkte visa gamla bilder på mig år för år. Kanske man kan se en utveckling
eller förändring. Jag kan redan nu säga att jag har en väldigt blandad klädstil.
Från dubbellager av linnen, tjocka och alldeles för varma hoodtröjer, sportigt till rätt vardagligt.
Jobb som fritid, och idag bär jag gärna klänning eller kjol. Det trodde man inte för 5-10 år sen.
Då jag knappt vågade exponera mig själv offentligt.


2010 student och början på vuxenlivet


 2011 ett år kretsat kring mycket jobb



2012 jag ser för det mesta glad ut.


2013 träningens år och framför allt löpning


 2014 året jag unnade mig saker och resor


 2015 ett kämpigt år i alla avseenden. Men där jag har hittat mig själv



Inga kommentarer: