torsdag 18 december 2014

Välkommen in


Idag har pappa, Sebbe och jag ägnat oss åt att göra väggen längst ner på bilden, ren.
Vilket slutade med att foderblandarn (den stora röda saken längst ner) la av. Den vill inte
gå igång. Vilket innebär att korna inte få någon mat fören den är fixad, om inte fort
så har vi klart en reservplan, men den är inte så rolig bara. Så mamma och pappa fick dra iväg
nu i eftermiddags, ner till Skåne för att hämta reservdelar. Varför finns alla reservdelar
alltid bara i Skåne?

Ikväll har jag annars tagit det lugnt framför tv:en. Fick nästan lite skuldkänslor eftersom jag
mest har tränat dom senaste dagarna. Men man behöver ju ta det lugnt.
Längtar till julen är över, så man kan börja hålla igen på godsakerna.
Har faktiskt inte gjort något julgodis än, vilket är beundransvärt. För Robin brukar alltid
vara snabb på att koka och greja vid den här tiden. Han är min lilla godismakare.

Nu ska jag dansa vidare, och göra mig i ordning för natten. Sov sött alla

Inga kommentarer: