tisdag 22 juli 2014

Träningsvärk!


Jag har en sådan träningsvärk!
Gick 9 km igår i värmen, och efter det på kvällen gjorde jag utfalls övningar på gräsmattan,
och fram och tillbaka i hallen (om jag gick ifrån ett rum till ett annat). Jag måste ha sett rolig ut,
men nog har det tagit. Med tanke på att rumpan och mina lår känner sig stela.
Får stretcha framför "Morden i Midsomer" senare.

Min träningsplan är som så här. Varannan dag ben och rumpa. Varannan rygg och mage.
Så idag är det mage och rygg alltså. Vilket jag kommer ägna mig åt framför tv:en sen, på min
fina limegröna yogamatta. Som alla vet är beach 2014  snart över, så jag satsar på beach 2015 i stället.
Man kan ju inte säga annat än att jag har god framförhållning.... eller överdriver jag nu? ;)

Min dag i övrigt har varit varm, slitsamt (eftersom jag är lite trött) och underbart somrig.
Jag klagar verkligen inte på värmen, jag hade gärna haft sommar året om. Fast då hade man kanske
inte uppskattat den lika mycket.

Provade min marmelad sen efter förra inlägget. Helt underbart gott var det!
Tänk vad pysslig jag har börjat bli. Finner det lite avkopplande faktiskt, och är det gott
samtidigt är det ju bara en bonus.  Pust, nä, nu måste jag ta tag i mitt pass här. Ingen återvändo nu.
Ha en underbar sommarkväll allihopa :o)

Inga kommentarer: