söndag 3 februari 2013

Nu är helgen över!


Japp, helgens jobb och slit är över. Ännu en gång.
Kom hem nyss från brorsan och familjen. Massa god tårta fick vi. Hade ätit mer
om inte fästmannen hade tittat stängt på mig. Tur att jag har honom ibland, som kan
ta mig ner på jorden.
Nu har jag precis duschat och gjort mig lite fräsch, blir en liten stund framför tv:en,
och sen sängen. I morgon har jag massa sovmorgon. Undrar vad jag ska göra
i morgon ensam bara. Läsa lite, ta det lugnt och bugga i 2 timmar på kvällen.
Det är dom saker jag än så länge kan garantera.
Ha en bra söndagskväll med er nu^^

By the way!
Jag hatar finnar som kan dyka upp på benen, armen och andra väldigt tråkiga ställen.
Jag tro ju hela tiden att det är ett nytt utbrott av ringorm. När ska jag äntligen
återhämta mig från mina mardrömmar?

Inga kommentarer: