söndag 3 februari 2013

Väntar på sista passet


Lite trött nu efter att ha sovit 40 minuter i sängen. Ville inte riktigt upp för att
cykla iväg till gården. Men kalvarna vill ha vatten och jag får inte vara lat.
Nu är jag dock lite piggare igen efter cykelturen.
Åt precis en semla, det var gott och inte tänkte jag på att fotografera den inte.
Nä, jag var alldeles för hungrig. Jag tycker nog att Hembageriets "Temla"
är godare är Citygross. Och det var ju en citygross Semla jag åt.
Mysko fyllning på någgot vis. Kom inte riktigt överrens med den.

Snart är det dags för helgens sista pass, och tiden går ju så fort!
Jag förvånas varje gång. Idag fyller brorsan år också, så det blir till att fira honom efter
kvällspasset. Nu ska jag gå och läsa lite ur denne bok som Robin köpte åt mig
i fredags. Han är snäll min älskling. Efter det blir det lite mat och sen måste
jag dra iväg på cykeln, igen.
Ha en bra skön vintersöndag med er^^

Inga kommentarer: