måndag 17 december 2012

Segheter



Psykobilder

Idag har det vart en seg dag. Robin jobbar natt den här veckan, vilket gör
min sega tillvaro ännu segare. Fast idag har jag ändå klarat mig bra ändå.
På "jobbet" kände jag mig allmänt seg och trött i kroppen.
Sen åkte mamma och jag för att handla tillsammans. Då min golfboll är på
verkstad (sen i torsdags, och är där fortfarande). Det är inget allvarligt med bilen.
Bara motorvärmaren som ska bytas ut lite. Den är gången. Det visade sig att den
ville vara kvar på verkstad, då den lurade mekanikern med att beställa fel saker.
Haha, så idag skulle den hem, men fick stanna kvar tills i morgon.

Har för första gången gjort tomtegröt. På egen hand, ska tilläggas.
Vad gör man inte när man har en allmänt seg/tröttsam dag?

Becca (Robins ena hund) har skaffat sig en dålig vana att bajsa inne.
- Nädå, hon ska  inte göra något när vi är ute och går.
Kissa möjligvis. Antagligen behövs det bara längre promenader.
En väldigt krävande hund ;) hehe

Nä, nu ska jag ta och "sheka- loss".
Bye bye

Inga kommentarer: