söndag 16 december 2012

4 år



Nu är vi inne på tredje advent. Det tredje ljuset ska
vi tända senare ikväll när vi båda är hemma. Robin är iväg och jagar/styckar gris.
Jag ska iväg strax för att se på Twilight breaking dawn part 2 med Elin.

Igår firade Robin och jag 4 år tillsammans och 2 år som förlovade.
Jag fick rycka in hemma på gården, och hjälpa med kvällspass. Så det blev inte
som vi hade tänkt oss. Ingen bio, och inget ätande ut på stan. Nej.
Det blev mat hemma som Robin lagade, och kladdkaka till efterrätt
som jag gjorde. (Annars under dagen bakade vi lussekatter,kollade
på Julkalendern och på youtube). Kvällen avslutade jag med att gå ut på Sandra.
-Robin skulle envist inte hänga med.
Donnez var apbra att dansa till. Väldigt dansvänligt tyckte jag. Lagom tempo,
och lätt att hålla takten till:D

Nä, nu ska jag börja göra mig lite i ordning^^ Hej svej på er

                 Jag hjärtar dig Robin!                      

Inga kommentarer: