lördag 8 december 2012

Klappfabriken

Yes!
Fixar klappar det gör jag, och nu är mitt ena julklappsprojekt klart.
Är så stolt med resultatet, fast att det inte blev det snyggaste. Hoppas att tjejen som
kommer att få detta, kommer att ta det till sitt hjärta. För jag har redan separationsångest
från den. Vill ha den själv. Få väl gör en egen. Det tog ju bara 2,5-3 timmar att göra den.
Mitt huvud känns sprängfyllt kan jag säga nu. Är helt slut psykiskt.

- Så det är verkligen bäst att damen älskar den.

Nu är det bara till mamma, pappa och svärmor, som jag inte har fixat present till
än. Mamma och pappa vet jag vad jag ska ge för något. Svärmor är värre.
Få ta med Robin och fixa en present till henne.

Nä, nu ska jag på julmarknad på marknadsplatsen. Sen blir det stan med Elin.
Senare ikväll blir det Twilight breaking dawn part 1, hemma hos Elin, för att sen
dra ut på dansgolvet och buggaloss. Fullt upp idag kan jag säga då:D

Inga kommentarer: