onsdag 26 december 2012

Jul jul strålande jul

Nu är julen på sätt och vis över.
Julafton och juldagen i alla fall. Vilket betyder att det bara är nyårsafton kvar,
och sen har vi tackat för detta året.

Är ledig idag tydligen, och så långt till nu har jag kollat på "Modig" (som jag fick
i julklapp av mamma och pappa). Till filmen åt jag scones och till "efterfrukost"
blev det lite skummtomtar och överblivet julgodis. Har också varit duktig och betalat
två räkningar. Väntar bara på lönen och sen kan jag även betala hyresvärden.

Mer om min/våran jul berättar jag senare. För nu måste jag åka och handla lite
till mat idag. Ska även kolla efter en ny tröja till Robin. Hans julklapp var för stor,
och jag var dum som tog bort prislappen. Har tvättat julklappströjan i 60 grader
och hoppas att den har blivit lite mindre. Dumhet att ta bort prislappen,
och framför allt att köpa en för stor tröja. Ska försöka att aldrig göra om det :(

Mitt skrivbordunderlägg, en bild på våra får. Hoppas att ni har haft en bra jul.

Inga kommentarer: