torsdag 27 december 2012

Samlar damm

Julafton
Denna stora dag firades hemma hos mig och Robin. Julmat och massa presenter.
Tydligen hade jag vart en snäll tjej i år. Fick en hel del presenter. Tack:D
Under julmaten löste vi mordgåtor, och tog reda på hur många procent av världens
befolkning som är nykterister... Hur mycket blod det finns i en normalstor häst osv.
 
Juldagen firades hemhemma hos Robins morföräldrar, med dom, hans mamma och
morbrors familj. Så jag har haft en jättetrevlig jul kan jag säga.
Skulle ha kunnat gå in mer i detalj, men jag orkar inte riktigt skriva något mer just nu.
Är väldigt trött, och jag måste läsa i fatt i min stora bokhög nu.
Fick ju 3 nya böcker i julklapp, och jag hade redan en massa i hyllan som väntar.
Hoppas jag kommer in i en läsperiod nu.
 
Ha det bäst med er!
 





Inga kommentarer: