söndag 23 december 2012

Dan före dopparedag



Välkommen in i detta inlägg.
Har inte hunnit blogga och fotografera den här helgen riktigt. Har ju jobbat
en massa, och slitit. Nu är jag äntligen ledig fram till tisdagmorgon.
Det har gått bra i helgen, även om det stundvis var lite jobbigt att kämpa
mot tiden. Men tycker att Elin och jag är väldigt duktiga ändå.

Kom hem för 1½ timme sen ungefär. Då höll Robin på med julgodis.
Jätteduktig är han. Han har tydligen planerat att vi ska ha ett jättestort "godisbord"
i morgon. Klätt granen hade han också gjort, och handlat. Man blir ju inget
annat än väldigt glad. Jag har faktiskt en väldigt pysslig karl^^

Planerar att snart ta ett varmt bad, då min rygg tydligt säger att den behöver det.
Hoppas att det inte förvärrar min jäkla förkylning som by the way, är väldigt
konstig. Jag brukar normala fall få väldigt ont i halsen innan.
Nej då, den attackerade mig direkt med täppt näsa som dessutom flyter, nästintill.

Nä nu ska jag gå och se hur det går för pelletsbrännaren.
Ha en toppen kväll nu, och längta inte ihjäl er. Kramar!


Inga kommentarer: