tisdag 14 februari 2012

Glad alla hjärtansdag


Beställde i söndags, hör och häpna, från CDON. Det bolag jag hade lite tjafs med
i julas. (Varför luktar det cigarettrök här inne i mitt rum?). Fick ett paket idag, men det
andra paketet, med det jag verkligen ville ha idag. Det kom inte. Antingen var det för stort
(vilket det inte borde vara) eller så.... jag har ingen annan förklaring. Inte heller kan jag
spåra det paketet heller på postens hemsida. CDON har väl råkat ge mig fel kolli-id.
Det roliga är att det paketet jag fick idag, det kunde jag spåra på postens hemsida.
Har CDON jävlats med mig igen? I så fall blir jag förbannad. Jag hoppas det kommer i
morgon då, eller att dom smsar och säger att paketet ska hämtas ut på posten.

Nä, nu ska jag försöka göra något vettigt. Typ step up träna kanske?
Ha en bra alla hjärtansdag på er^^ Kramar!

Inga kommentarer: