söndag 19 februari 2012

Dålig på att blogga här!

Spökhunden
Japp jag är sämst på att blogga i min offentliga dagbok nu för tiden.
Får väl uppdatera er på vad som händer här omkring.

Fredags
Jag har jobbat lite lagom den här veckan, och ibland för lite. I fredags blev det
 en hel del på en och samma gång. Bowlade i fredags med LRF, i två timmar.
Det gick faktiskt sketabra för mig., gjorde 3-4 striks (stavs?). Tyvärr kom jag
inte över 300 p. Får väl nöja mig 250 eller vad jag fick nu.

Lördags
Igår jagade vi räv hem hemma, med Joppe. Tyvärr fick han inte upp någon, men
han jobbade tappert i 2,5 timme på ett nattslag. Inte dåligt för vår "lilla" gröngöling.
Jag höll mig faktiskt i bra temperatur, och frös inte alls om fötterna så som jag
brukar göra annars.

Idag
Idag har vi vart och firat min ena kusin, och nyss har jag letat hus/stuga. Både att
hyra eller bygga här på ön. Pappa föreslog att Robin och jag kunde bygga en liten
stuga på en liten bit mark vi har i grannbyn. Vi får se hur det hela sluta, med mig
som ska plugga till hösten. Enklast är om någon vill tänka sig hyra ut till mig och
Robin.
- Några frivilliga? Helst nära bron.

Inga kommentarer: