tisdag 21 februari 2012

OTÅLIG!


Jag känner mig just nu så jäkla otålig. Vill inte vänta på att saker ska hända.
Robin har sagt nu att han kan tänka sig ett hus/stuga på öland, nära bron.
Jag vill så gärna skaffa ett hem tillsammans med honom. Vill att hus ska hittas nu,
med en gång. Står mellan frågan att leta efter någon som vill hyra ut, eller köpa.
- Ja till och med att bygga upp ett hus. Så jäkla otålig är jag. Jag vill flytta ut och
börja vuxenlivet. Ja, jag vet att jag har tjatat mkt om det nu den senaste tiden.
- Jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle bo hemma, hos min familj, vid 20 års ålder.

Jag får försöka hålla mig lugn ett tag till. Idag har jag gjort några "annonslappar",
som jag ska sätta upp på  anslagstavlorna, i ICA- affärerna i F- staden. Jag hoppas
verkligen att någon vänlig själ hör av sig. Samtidigt sa pappa något om att jag borde
köpa hus. Det lär ändå kosta lika mkt i månaderna som att hyra.
Fast... jag ska plugga till hösten. Så det är ett jäkla skit... ja hela grejen.
- Varför ska det vara så svårt!? Mitt liv känns inte riktigt fullbordat än. Åh det är piss.

Inga kommentarer: