söndag 3 januari 2021

20 snabba

 Kan du fylla i detta utan att ljuga?


1. Vad var det sista du stoppade i munnen?

Svar: hembakad vörtfralla med julskinka och rödbetssallad


2. Sover du naken? 

Svar: ja oftast, men älskar sova i pyjamas. Vårt hus är så varmt att jag svettas som en galning om nätterna om jag jag har pyjamasen eller ens tröja på. Så därför blir det oftast naket eller i alla fall trosor


3. Värsta fysiska smärta du känt? 

Svar: njurbäcksinflammationen för några år sen eller mensvärkarna under tonåren


4. Favoritplats du har varit på?

Svar: Skottland och ölands norra del. 


5. Hur sent stannade du uppe igår kväll?

Svar: 2300?😂


6. Om du kunde flytta någon annanstans, vart skulle det vara?

Svar: hmmm... Skottland? 


7. Vilken av dina Facebook-vänner bor närmast?

Svar:  Min granne Tobias


8. När grät du senast?

Svar: när vi inte hade vatten till vårt nya hus, tror jag


9. Vem tog din profilbild?

Svar: Jag


10. Två av dina favoritfilmer? 

Hunger games och medan du sov men har så många favoriter så kan inte säga vilken som är min favorit egentligen. Förutom hunger games. Är besatt av den sagan. 😄


11. Vilken är din favorit årstid?

Svar: sommar


12. Om du kunde ha vilken karriär som helst i vilket yrke skulle det vara?

Svar: fotograf om man tänker utanför "bonderiet" eller bagare 


13. Vilken var den senaste boken du läste? 

Svar: Jag kommer hem till jul


14. Om du kunde prata med vem som helst vem skulle det vara? 

Svar Anneli Ojonen som försvann för många år sen ifrån grannbyn  


15. Ge eller få? 

Svar: Älskar att att ge och få, älskar tanken bakom en present och att tänka ut en present


16. Hör ananas hemma på pizza?

Svar: herregud ja! BANAN också 🤪


17. Du har fjärrkontrollen, vad skulle du titta på?

Svar: spökjakt med jocke och Jonna  😄🐄🐕🐈


18. Tre personer som du tror kommer att göra detta?

Svar: Någon lika uttråkad som jag . 


19. Favorit nöjen?

 Pyssla, baka, dansa och umgås med nära och kära


20. Favoritmat?

Svar: en god köttbit och ugnsrostade rotfrukter. Ett måste är beanaisen


Kopiera texten och skriv in om dig själv! 😊

Inga kommentarer: