fredag 13 november 2020

Utflyttade, äntligen!!!



Alltså efter allt kämpande med städningen den här veckan så fick jag i alla fall en dag av semestern till att bara göra det jag känner för. Så himlans skönt så ni anar inte. Det är kaos i huset nu, som ni kan se på bilderna. Men nu kan vi fokusera på det nya och bara det. Första prioritet blir att försöka få ordning på kontoret och groventren. Får vi det kommer snart huvudentrén också vara färdigt eftersom mycket av grejerna till dessa två rum står där.

I alla fall ska jag åka och hämta skurmoppen och mina Dahlior. Dom står/ligger kvar utanför hyreshuset. För övrigt började jag dagen med en långpromenad med hundarna och lyssnandes på spöktimmen.

Visst är det rätt intressant när man träffar folk som har något i öronen? Jag blir alltid så otroligt nyfiken på vad dom lyssnar på. Jag har aldrig varit för ljudböcker eftesom jag hellre läser böcker. Däremot har jag senaste året kommit in mycket på poddar. Jag lyssnar egentligen bara på två. Det är Spöktimmen och Creepypodden. Älskar dom, älskar rysare!

Nu har jag äntligen ätit frukost, adressändrat och ska strax hänga upp tvätt. Vad resten av dagen tar vägen får vi allt se.

Inga kommentarer: