söndag 5 maj 2019

Min underbara helg



Har haft en helt underbar helg än så länge.
Efter tuffa veckor så var mina föräldrar snälla att dom lät mig vara helt ledig denna helg.
Så tacksam, fast att jag vet att dom själva behöver det också. Ska försöka ge dom lite chans till det i veckan och helgen som kommer.

Jag har dom senaste veckorna känt att Robin och jag inte har haft så mycket tid till att umgås. Så jag var så glad när vi denna helgen har umgåtts men också haft egentid.
I fredags handlade vi och åt tacos och bara mös tillsammans. Så välbehövligt.
Igår hjälptes vi åt att rensa ur garaget, det var så välbehövligt och det känns så grymt gutt att få den skiten ut ifrån sitt liv.
På kvällen åkte spontant in på dejt och åt på pinchos. Så underbart även om jag som vanligt klantade till mig och rev ner alla knivar på bestickbordet. Det var inte alls så alla vände på sig och kollade. Nej, inte alls... höhö.

Idag är Robin iväg på röjningsarbete och även lite skytteträning. Jag ska gå en rejäl långpromenad tänkte jag och bara ta det lugnt.

Föe övrigt

Har den senaste tiden blivit en rejäl te drickare. Den egentliga anledningen är den ro jag finner då, men också att jag älskar mina muggar. Den rosa är en andra sortering från lottaomarys. Det var en slump att jag valde den. För egentligen köpte jag först en annan, men så när vi fikade fick jag dricka ur en liknande mugg i samma rosa färg som på bilden. Jag fastnade, så jag gick in och bytte muggen jag köpt till den på bilden. Det känns mysigt med en rosa mugg. Köpte den förra veckan, har nog använt den minst 10 gånger redan. 

Inga kommentarer: