söndag 6 januari 2019

Reflektioner


Efter 2016-2017 trodde jag faktiskt att det bara kunde bli bättre. På många vis blev det bättre,
men också lite mer stökigt i min själ. Jag har större delen av 2018 känt mig kluven och jagad.
Därför vill jag tacka lite extra till min älskade sambo, familj, och dom vänner som verkligen
ser mig, och inte bara nöjer sig med ett jag- mår- bra-svar ifrån mig.
För att det är ni som har gjort det möjligt för mig att kämpa på.
Hålla humöret uppe och bara skapa mer energi.

Så 2019  ska jag vara mer spontan och hata mig själv mindre.
Spara min energi till dom som verkligen förtjänar den och hitta tillbaka till min lycka.
Den jag egentligen har och som jag uppskattar, men som har fått vila bakom all
dålig energi dom senaste åren. Nu jäklar ska den få komma fram igen!








Inga kommentarer: