tisdag 9 oktober 2018

Julshopping i oktober?


Bjuder idag på en bild på mig och Robin från 2010. Just på den här bilden är vi
på Eksgården och firar en av mina underbara fastrar. Shit, vad unga vi var!
Vad liten Robin var!

I vilket fall som helst. Idag efter jobbet åkte jag in till stan för att shoppa en julklapp
innan den försvinner ur sortimentet. Dessutom skulle jag försöka hitta mig en ny ullkappa.
Hittade ingen ullkappa men shoppade hela 3 julklappar plus en annan present.
Känner mig väldigt nöjd faktiskt. Råkade visst gå in på Tokiga Ture också, oups!

Nu värmer jag på lasagne i ugnen och har precis blivit medlem i Netflix.
Det är bara ett bekymmer nu.... jag vet i tusan inte vart jag ska titta på!
Det finns ju alldeles för mycket spännande att glo på.
Efter mycket funderingar bestämde jag mig ändå precis för att titta på Vaina.
Kände för lite animerat denna kväll.

Ha det bäst :)'




2 kommentarer:

Sanna sa...

Spana in Lucifer om du inte sett den! Älskar den serien :D och Salem som handlar om häxor är också helt okej. Finns även en massa stand-up om man gillar det och nu när jag låg sjuk tittade jag på fler naturdokumentärer än vad som kan vara nyttigt för hjärnan :/

Det är mina netflix-tips!

Theka sa...

Åh tack så mycket för tipsen. Ska absolut kolla om det är något för mig. Började kolla på New girl så länge. Har bara sett dom två första säsongerna. Vart väldigt glad när det fanns 4 säsonger till att kolla.

Hoppas du mår bättre nu. Så jobbigt att ha halsfluss! ❤️