tisdag 7 november 2017

Eftermiddagsbak

Min födelsedag igår var väldigt lugn. Kändes nästan lite för lugnt och tomt.
Jag är ju så van att jag alltid har bakat och stresstädat inför min födelsedag.
Så väldigt märkligt kändes det.
Robin bjöd mig på Zorbas efter mycket om och men om vart vi skulle åka.
Tabel 20 var ju tyvärr stängt.

Efter det åkte vi till City gross och köpte lite tårta och biskvier.
Vad jag har fått i present i år... Jag fick min mumin-tekanna av mamma plus en skål ifrån samma
serie "Trogen sin ursprung" (Tekannan ser ni på första bilden i detta inlägg, skålen var med i förra
inlägget). Av min ena faster fick jag en liten söt,rund plåtburk med mumin på. Kommer vara 
perfekt i min handväska. Av Robin fick jag en reflexväst som dessutom har lampor som blinkar.
- Han är så romantisk, *hurmhurm ^^
Jag ska också få en mysig dejt med honom, det var min största önskan.

Nu väntar jag på att mina syskon ska komma på lite fika. Jag har bakat hela eftermiddagen.
Det blir frallor och sen kladdkaka, bara för att det är kladdkakans-dag.
Sen får vi se om vi hittar någon film som vi kan titta på.
Imorgon blir det morgonpass för fjärde dagen på raken. Ska försöka göra ett intensivt pass
på gymmet också på kvällen. Lite zumba, styrka och annat skoj. Det har inte gått så bra med
min viktnergång nu när man har fyllt år och unnat sig lite för mycket sen i torsdags.
Jag vill verkligen nå mitt mål innan vi åker till Gran Canaria om några veckor.
Måste speeda upp nu.




Inga kommentarer: