söndag 8 oktober 2017

Dagens projekt


Idag har jag typ panikbakat inför min deadline.
Håller nämligen på med ett litet hemligt projekt som måste vara klart på onsdag.
Har 8 till att baka innan jag kan anses som färdig. Har bett om hjälp av mamma och Elin så
jag hoppas att det ska hinnas med.

Igår var jag på min första träningspass på wellness studio. Provade på globalyoga.
Kändes väldigt märkligt och konstigt. Jag tycker nog mycket bättre om lite mer fart i min
träning, men jag kommer nog absolut gå på något sådant pass i veckan.
I morgon ha jag min första träff med en PT som ska lägga upp en plan åt mig och visa anläggningen.
Sen efter det blir det allvar. Vet inte riktigt hur jag ska hinna med både jobb, hundar, gym och
volleyboll men det ska nog allt lösa sig. Tänkte försöka med volleyboll enbart på onsdagar
eftersom min syster (som också ska börja gymma) rider på onsdagar. Så jag ska satsa på minst 3
pass i veckan. Där volleybollen får klämma in på en av dom dagarna.
Så mitt mål är måndagar, onsdagar och torsdagar, sen kanske man åker på något pass på helgen.

Jag är väldigt motiverad känner jag just nu, och det kommer bara att bli bättre om min kära
syster hänger på. Det är ju roligare att träna tillsammans.
Så i morgon blir det ett intensivt pass. Möte med PT klockan 17 och sen är det en massa
gruppträningspass jag vill prova på. Så kan bli 3 timmars träning.
Mitt mål är 5 timmar i veckan. Det kommer troligtvis dra över det. Håller tummarna att
jag kommer hålla motivationen uppe. Om jag inte gör det, så tvingar jag mig dit.

Nu läggdags, imorgon blir morgonpass och sen till att bara ladda inför träningens startskott.
Är så taggad!!!

Inga kommentarer: