måndag 17 april 2017

Min påskhelg

Min påskhelg har bara bestått utav att jobba. Vilket jag inte hade något emot.
Klart är man rätt slut nu efter ha haft 4 morgonpass på raken. Det var lite trögt att komma upp
idag kan jag medge. 

Hur jag nu ska spendera min måndag vet jag ännu inte. Robin är för stunden ute på jakt.
Jag ska väl kanske ta tag i att äta frukost innan tiden har sprungit iväg ännu mer.
Är lite sugen på att baka något gott också, samtidigt borde jag nog ta en liten tupplur för att
man ska orka resten av dagen. Vi får se... men först frukost.

Fredagen åkte vi och handlade i den lokala hagelstormen 

Jag skippade väskan denna gången, så det fick bli plånbok i högsta hugg.

Lördag och söndag spenderade jag morgonen med att kolla på
Spökjakt med Jocke och Jonna. Tycker dom verkar så härliga. Trovärdighet... jag den får väl var och en
tycka som dom vill. Jag tror på allt. Det känns äkta om du frågar mig.
Tycker Tony och Niklas från Laxton  verkar hur supercoola som helst. Så lugna liksom. Hade jag letat spöken hade
jag blivit rädd för det minsta lilla ljud jag hörde. Önskade att man själv kunde vara så där go lugn.

Sen sprang som sagt tiden iväg och inga mer bilder blev det, förutom den skål med vindruvor jag hade.
Den hamnade också på bild. Älskar röda kärnfria vindruvor.

Inga kommentarer: